systemovy font v Netscape

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Březen 22 09:26:06 CET 2001

Ano, nasiel som to Netscape.ad, resp. parametre z neho
treba pouzit v .Xdefaults alebo app-defaults ... ale nechce
mi zobrat zmenu fontu ... viem s nim zmenit napriklad
FILE na SUBOR atd .. dokonca aj s diakritikou ... ale font
v riadku
*menuBar.windowMenu.fontList: nechce zobrat, resp. ignoruje ...

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk
----