Klonovani ext2

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 22 09:35:03 CET 2001

On 22/03/2001, Miroslav BENES wrote:

> Muzu potvrdit, ze naprosto bez problemu je prenaseni (i mezi ruzne
> velkymi disky !) celeho filesystemu pomoci mc (zamozrejme v single
> rezimu) + aktivace zavadece na novem disku.
>
> Jednu masinku jsme timhle zpusobem postupne 3x prenaseli na nove
> vetsi disky a vzdycky bez zavahani.

Ja bych to tak optimisticky nevidel, stalo se mi, ze se mc zaseknul pri
pokusu cist z neotevreneho socketu (nebo roury, uz si nejsem jist).
Byla to myslim verze z RH 6.2 - treba se to od te doby vyresilo, ale ja
radeji pouzivam na podobne veci cp -a :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka