Aliases & sendmail

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Březen 22 10:04:58 CET 2001

Petr Savinec wrote:

> a když ho dám do aliases:
> nekdo: nekdo, "|/cesta/notice.pl <parm>"
> tak prostě nechodí a sendmail hlásí:
>
>    ----- Transcript of session follows -----
> sh: notice.pl not available for sendmail programs
> 554 "|/usr/sbin/notice.pl <parm>"... Service unavailable

Je treba povolit tento program pro sendmail - staci pridat link na ten
soubor do adresare /etc/smrsh (sendmail restricted shell). Jinak tento
dotaz patri do konference sendmail na linux.cz, nikoliv sem ...

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !