Editor na klikaci mapy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 22 11:11:41 CET 2001

Zdravim,

omlouvam se ze s tim otravuju tady, ale na www konferenci jsem moc
neuspel a tady je mnoho chytrych lidi kteri se zabyvaji leccims.

A ted dotaz -

neznate editor (nebo lepsi reseni) ktery by umel tohle ? -

- vektorove kreslit vykres sestavajici z objektu
- objektu pridelit viditelne i neviditelne atributy (jmeno atp)
- vyexportovat vykres nebo vyrez vykresu do GIFu
- zaroven s tim vypsat do txt souboru seznam objektu a jejich polohu
  v exportovanem gif vyrezu a jeho atributy

Zamer je vytvorit jednoduchou klikaci mapu, ale bude nutne ji obcas
updatovat (plan site) tak aby clovek nemusel po kazdem updatu znovu
vyznacit vsechny objekty. Kdyz bych si do atributu primo napsal
souvislost nakresleneho objektu se skut. informacemi ulozenymi na
disku, pak by ke zpracovani mapy stacil skript ktery by obdrzel souradnice
kliknuti, vyhledal v txt popisu objekt, precetl atribut a rovnou nasmeroval
na spravnou lokalitu kde se nachazi blizssi informace.

Nevite o necem ?