Poradi partition

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Březen 22 11:19:50 CET 2001

On Thu, 22 Mar 2001, Marian Cavojsky wrote:

> Jeden cas som mal particie tiez pomiesane. Je to jedno, ktora particia
> je rozsirena, len moze byt len jedna. Linuxu to nevadi, Win NT tusim
> vykrikovali. ale pracovali s tym. Problemy mozu nastat s programami na
> upravu particii. Mozu byt z toho trosku mimo. Fdisk-u je to jedno.

Asi tak. Ja som mal /dev/hda2 (primary C: dos) fyzicky pred /dev/hda1
(primary C: nt) a fungovalo to .. potom som raz pripojil parallel ZIP a
hral sa v NT Disk Adminovi s tym, aby ZIP bola formatovana Ext a nie
Primary particiou (nepodarilo sa, aj tak to bola blbost).

Zrazu si Win povedali, ze tie paritcie asi mam zle ocislovane, ked fyzicky
su v inom poradi, dali hlasku ze to teda zmenia a uz nenabootovali, kravy
jedny .. Zmenili si cislo particie v boot.ini. Po rucnom prehodeni poradia
particii v MBR (diskedit) bolo vsetko ok. (Linux bol na Ext a cely cas sa
tym dvom M$ zmrdom smial.)

--
jozef  :-)