Promise FastTrack100 & Linux ?

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Čtvrtek Březen 22 11:51:02 CET 2001

> Bohuzel, to je prave obsah te me diskety (obsahuje zazipovany moduly ft.o
> pro kernel 2.2.14 a 2.2.16) . Verim ze to slape, ale zrejme pouze pokud
tam
> tento modul zavadite jiz pri instalaci nebo s originalnim kernelem
> distribuce RH6.2.
> Neprisel jsem vsak na to jak resit situaci rekompilace|upgradu jadra.

V jadre od 2.4.x je ten zadic jiz primo. Takze staci mit jadro napriklad
2.4.2, kde bude staticky zakompilovan ovladac pro promise. Pak z toho ani
neni problem nabootovat. Pokud chcete bootovat z puvodnim jadrem a pouzit
modul ft.o (tak nejak se jmenuje), tak je nutne v LILO pouzit initrd(4) (ve
zdrojacich od jadra je docela sodni popis ./Documentation/initrd.txt) a
zavest z nej prave tento modul. Jde to bez problemu udelat i dodatecne,
nejenom pri instalaci.

    M.D.