libc5 - kde najit programy? DIKY

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Březen 22 14:02:22 CET 2001

> Myslite se. RH 4.2 byl posledni libc5 verzi. Rada 5.x pouzivala glibc
> 2.0, 6.x glibc 2.1 a 7.x glibc 2.1.99 a nyni uz 2.2.

Vdaka za upozornenie. Asi som si tam tie kniznice dohodil sam. Lebo ked
som kompiloval niektore starsie programy, tak tie po mne vyzadovali libc5.

Inak ja sa niekedy cudujem, ze mi ten "zliepanec"(server) este bezi pri
tych vsetkych knizniciach, ktore som do neho nacpal :-)

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2