Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Březen 22 11:52:42 CET 2001

> Vydavatel nema uz ani kus a co je uplne nejhorsi, nehodlaji delat ani
> treti vydani. Kez by se dala najit aspon v e-podobe :-(

Hmm, to je skoda, tise jsem doufal, ze to zase trochu oprasi, misto zrud
typu bind, sendmail, inetd atd. popisou nejakou rozumejsi alternativu a ja
jako stastny majitel druheho vydani, nebudu vahat a zase kupim.
Zrovna tato knizka mi prijde jako jedna z nejlepsich a to nechavam zcela
stranou, ze je pouzitelna i jako zabavna literatura...

Hosi z Neokortexu, co jste prihlaseni do teto konference, co vy na to?

Zdravi Zdenek Bohm