Klonovani ext2

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Čtvrtek Březen 22 17:16:38 CET 2001

Kdyz je o tom rec - pred nedavnem se tu par lidi zminovalo,
jak je vypekl PQMagic; ja jsem s nim (DOS verze 6) ted stehoval
cele partisny (ext2,fat16,fat32) na vetsi disk (16GB->20GB)
s tim, ze jsem jeste delal nejake konverze pri->log, radil
nektere na konec disku etc a docela me to nadchlo. Je to
taky reseni. Jelikoz jsem paranoidni, libi se mi i to, ze
muzu urcit, ze nejaky disk je read-only.

Jenom vzdycky premyslim o tom, proc si pqmagic simultanne
se zapisem dela s predstihem verifikaci (prostoru, ne
zapisu), takze ma treba verify 80% a write 50%. IMHO
by bylo rychlejsi to delat zvlast...

MR