Systemove zvuky KDE 2.1 v RH6.2cz - vyreseno!

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 22 17:47:01 CET 2001

Mám různě záplatované RedHaty 6.0 a 6.1, ale zvuky v KDE 2.1 prostě
nejdou. Na obou mám uvedený balíček nainstalovaný, ale artsd prostě
nahodit nejde:

Error while initializing the sound driver:
unable to select 'oss' style audio I/O

Pro nastavení pozadí přihlašovacího okna se podívejte, jak vypadá
/etc/X11/xdm/xdm-config - konkrétně zda nastavuje nějaký skript pro
DisplayManager*setup. Jestli se nepletu, tak tento soubor z KDE 2.1 má
všechno zakomentované...

Slávek.