vlastnost POP3d

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Březen 22 19:16:03 CET 2001

Zdravim.
Doteraz som nepouzival POP3 na vyber posty, ale pri skusani som prisiel na
jednu zaujimavu vlastnost, ktora sa mi nepaci.
Na skole posielame nejake obeznikove spravy a k ich distribucii pouzivame
vlastnost qpoppera BULLETINS. Cize pop3 demon si zisti z domaceho adresara
uzivatela cislo posldnej spravy, ktoru dostal a ked je nejaka novsia tak
mu ju pribali do posty.

Lenze som zistil ze pop3 demon prepisuje hlavicku, KOMU bola sprava
urcena. T.j. ja posielam spravu napr. na spravy na server.sk, ona sa ulozi do
adresara pod nejakym cislom. Stale je hlavicka dobra. Avsak ked si ju ako
pop3 uzivatel vyberiem, tak uz ma prepisanu hlavicku ZO spravy na server.sk
NA login na fqdn-servera. A to sa mi nepaci. Pletie to ludi ze to bolo
poslane priamo im a zacinaju na tie listy odpovedat.

Nestretol sa uz niekto s tymto a nevie poradit ako to poriesit ?

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2