Stupid smycka v C na linuxu sebere 100% vykonu, proc ???

Čtvrtek Březen 22 20:47:47 CET 2001

On Thu, 22 Mar 2001, David Bajgar wrote:

> mam mozna - urcite stupidni otazku ..... ale .... napsal jsem program
> v C pod linuxem a divil se ze sezere hodne vykonu tak jsem ho
> upravoval jak nejlepe jsem mohl a nic az jsem si zkusil napsat STUPID
> Smycku ala ...

K tomu, aby obycejnej user nemohl takto zlikvidovat stroj, slouzi limity.
Pokud mate PAMifikovany system, tak se podivejte do souboru:

/etc/security/limits.conf

a nastavte tam rozumna omezeni. Pokud se bude nektery uzivatel roztahovat,
tak nesezere cely vykon pocitace a vy ho pak k tomu jeste muzete klepnout
pres prsty.

--
                        Milan Kerslager