Tisk CZ ze Staroffice

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Čtvrtek Březen 22 23:24:35 CET 2001

Zdravim.

   Ja to resil stazenim PS fontu s patricnou licenci a upravou
souboru psstd.fonts, kam jsem zadal pouze fonty s diakritikou.
Tytez fonty jsem pro jistotu jeste strcil do Fontmap souboru
programu gs a na tiskarnu zenu PCL.
   Pak jsem jeste vytvoril fonts.dir s predhodil tyto fonty fontserveru.
SO zobrazuje i tiskne hezky cesky.

Zdravi

     Pavel Just