isdn Fritz PCI

Tomáš Stehlík stehlik na oaza-net.cz
Pátek Březen 23 08:15:55 CET 2001

Dobry den,

dostala se mi do rukou isdn karta, tak jsem si rikal ze ji vyzkousim.
Nejprve jsem mel problemy s jadrem protoze jsem mel modul hisax
zakompilovany do jadra, pricemz isdn-config chtel modul. Ok zkompiloval jsem
jako jadro s hisax jako modul a ostatni ovladace od AVM take jako moduly.
Pri startu systemu (RedHat 7) mam zapnuty isdn a nabehne to jako ok. Pri
pokusu pripojit se pomoci isdn-config k lokalnimu cislu na ustredne (128) se
v logu objevi:

Mar 23 07:58:54 nova kernel: ippp0: dialing 1 128...
Mar 23 07:59:01 nova kernel: isdn: HiSax,ch0 cause: E001B
Mar 23 07:59:02 nova kernel: isdn_net: local hangup ippp0
Mar 23 07:59:02 nova kernel: ippp0: Chargesum is 0

To same je kdyz se pokusim vytocit ven, nevite nekdo co s tim? Jediny
zavedeny modul je take jenom hisax.o, neni to divne?

Tomáš Stehlík, DiS
systémový inženýr
oaza-net spol. s.r.o.
Dr. M. Horákové 81