htaccess

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Pátek Březen 23 09:31:28 CET 2001

Aj mne ten manual obcas pripada ako webring :-)
Ak sa niekomu chce, nech sem skusi skopirovat cast httpd.conf ktora sa toho
tyka a je u neho funkcna a pripoji k tomu nejaky komentar co sa tyka
previazanosti s .htaccess
Niekedy by mozno bolo dobre, keby sa manualove stranky pisali z pohladu
uzivatela a nie vyvojara. Aspon pri veciach, ktore sa tykaju uzivatela.

maro