modem nedrzi spojenie

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Březen 23 11:37:56 CET 2001

:> > ze vypadne spojenie modem - linka. Pritom prikaz ifconfig vypisuje stale
:> > fungujuci interface ppp0. Kontrolky na modeme svietia len niektore, ale v uplne
:> > inom pocte ako ked modem funguje, alebo je uplne odpojeny. Tento stav sa

presne toto sa stava aj mne .. akurat mam Mandrake 7.2 ..

:> > objavil aj po tom, co som vytiahol z modemu telefonnu dvojlinku. PPP
:> > spojenie mam vsak nastavene tak, aby sa v pripade prerusenia obnovilo.
:> > Toto nastavenie je aj v inicializacnom retazci na modeme. Ked modem
:> > vypnem a znovu zapnem,

me staci spravit restart pppd ..

teraz experimentujem s LCP-intervalmi a restartom pppd ..

kazdopadne je to chore ..a zaujimalo by ma cim to je a ako z toho von ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying