isdn Fritz PCI - znovu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 23 13:38:11 CET 2001

On Fri, 23 Mar 2001, Tomáš Stehlík wrote:

> Omlouvam se rano jsem to zkousel bez pripojene linky, takze chyba E001B byla
> opravnena. Tady je opravdovy log jak ma byt:

Kdyz uz volate lokalne, jste si jisty, ze cilove zarizeni je datove isdn
zarizeni? ISDN totiz rovnou rika, s kym chce mluvit a pokud tam mate jen
telefon, tak dostane okamzite zpatky odpoved, ze datove volani neni mozne.
Cilove zarizeni nebude ani vyzvanet ani nic vypisovat.
Doporucoval bych to ladit proti mistu, ktere garantovane umi data, treba
Contactel nebo IOL.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.