Re: problém s routováním IPXu

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Pátek Březen 23 13:41:27 CET 2001

On 22 Mar 01, at 17:21, Milan Dobeš wrote:

> Nemohlo by to být v různých číslech IPX sítě na eth0 (202 a 203)? Ja

Ne, to je v pořádku - jsou to různé rámce, chová se to jako různé
sítě, na NetWaru je to běžné.

> bych nečekal. Parametr -p neznám, tak daleko jsem nedospěl...:-)

To je volba, který interface je primární - zřejmě jakou zpáteční
adresu budou mít pakety odeslané z tohoto počítače.

Jinak můj problém je již vyřešen (myslím, že jsem to sem již psal) -
 chyba byla úplně jinde, Linux v tom byl zcela nevinně: špatné
nastavení BreezeNetu (radiové pojítko).

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)