htaccess

Jan 'Traged' Kohoutek jan.kohoutek na capitol.cz
Pátek Březen 23 14:14:27 CET 2001

Dne pá 23. březen 2001 12:32 jste napsal(a):

> 	Grrrr....!!!! To pro mne jako bezpecaka je klin do palice , proc All?
> Vzdyt staci presne specifikovat co uzivatel muze prepisovat pres
> .htaccess, resp. pokud je to root, proc potom .htaccess, kdyz mame
> httpd.conf. Pokud date All, muzete se divit, co pres ,.htaccess jde
> vsechno udelat...;-)

:)= Protoze jsem byl linej hledat presne directivy a s All to nebezpecne
bezpecne pojede :)= Tak nejak predpokladam ze si clovek ktery to bude cpat do
vlastniho apache uz si to  podle dokumentace osetri dle vlastnich potreb :)=