OT: Re: Knizka Satrapa, Randus: Linux - Internet server

Martin Smetak linux_minca na no9.cz
Pátek Březen 23 15:37:52 CET 2001

Zdravim vas!

Nechci nikoho svym OT prispevkem popudit,ale jelikoz se tu objevilo
par "doporucovanych" titulu, nedoporucil by mi nekdo kvalitni knihu o
SQL ? Nejlepe v cestine...anglicky sice "umim",ale chapat je jednodussi
nez prekladat a chapat.

Diky, Minca

P.S. A ne ze me nekdo sprdnete za to - co to sem motam :o)