OT Corel Draw pro Linux

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Březen 24 11:33:30 CET 2001

On Fri, Mar 23, 2001 at 10:41:59AM +0100, Ladislav Dobias wrote:
> Ahoj!

> Osobni zkusenosti nemam, ale myslim, ze se tu (v konferenci
> linux) nekdy psalo, ze Corel Draw pod Linux je normalni
> Corel Draw pod Windows + emulator WINE, ke kteremu snad
> Corelaci doprogramovali par funkci, na kterych WINE
> padalo...

Puvodne mel byt Corel Draw skompilovan s winelib (coz je soucast
wine a je to knihovna, ktere zpristupnuje windowsovske API pod unixy.)
Bohuzel tenkrat byly s winelib nejake problemy a tak udelali normalni
windowsovkou binarku, ktera jela pod wine-m. Tenkrat se psalo, ze pristi
verze mely byt uz kompilovany s winelib....

> Ale po (de facto) koupeni Corelu Microsoftem se linuxova
> cast firmy nekam ztratila :-) a nevim, jak budou Coreli veci
> pod Linux podporovany dale...

Pokud vim, tak mrkvousi Corel zase prodali, cili logicky krok: Corel se
vraci k wine ;-). Vice na www.winehq.com

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/