Chyba

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 24 17:27:31 CET 2001

On Fri, 23 Mar 2001, Michal Grunt wrote:

> Snad nejsem blbej a umim to zapojit... Jenom rikam ze ten chladic co
> tam mam nemusi mit ani ventilator.

No nevím nevím?

Měl jsem k6-2 300Mhz - černý chladič pouze 1cm vysoký + ventilátor
a chlazení OK
Pod win pořád hřál stejně, pod linux při normální práci chladič studený
20 stupnů, překlad jádra chladič teplejší jak pod win, neudržím na něm
dlouho prst.

Potom jsem si koupil k6-2 500Mhz - stejný chladič ( z důvodů nedostatku
prostoru )
Pod win o trochu teplejší, pod linux normální práce - pouze trochu
teplejší - míň jak win, při překladu jádra začal linux padat ke konci
překladu, po restartu zase vše OK, při kontrole teploty chladiče rukou
jsem na něm normálně ruku udržel.

Po vyměně za vetší chladič se tento vůbec nehřeje a vše šlape OK, musel
jsem sice chladič upravit aby se mi tam vešel.

Takže tipuji to tak že procesor pokud po něm chci výkon se rychle zahřeje
a ten malý chladič nestačí tak rychle rozptilovat teplo a krátkodobě dojde
k přehřátí vlastního procesoru.

Jinak skontroloval bych ten chladič - větší chlazení,
a dále zdroj AMD jsou žrouti.

Jinak u AMD máš poslední písmeno jaké?

AMD-K6-2/550 AGR

Q = 0-60 stupňů
R = 0-70
X = 0-65

Předposlední písmeno

F = 2.1V-2.3V core
G = 2.2V-2.4V
H = 2.3V-2.5V

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.