Chyba

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Sobota Březen 24 22:48:29 CET 2001

A jak mi vysvetlite to ze cely system bere jenom 30W??? Obcas se
vyplati vzit si do ruky merak a zmerit to... Myslite si ze kdyz je na
zdroji napsano 230W ze opravdu pocitac spotrebuje 230W? Ja mam v PC
napr. Cel366, TV, TNT, 256MB RAM, 17GB disk, CD-ROM atd. a spotreba je
nejakych 60Wattu!! Takze ty 230wattovy zdroje jsou prepich (mozna
pouzitelny az na Athalona).