Anti-Aliasing fontu a KDE 2.1

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Sobota Březen 24 13:19:34 CET 2001

Dne čt 22. březen 2001 14:07 jste napsal(a):
> Font LuciduxSan mi nezobrazuje 'c' s hackem (č) - male i velke - a jinak

Hmm, me taky nejde psat c s hackem. Nefunguje to u zadnyho fontu
(skousel jsem to asi u trech). Pred antialiasingem to fungovalo,
po upradeovani na qt-2.3.0 to nejak nechce psat to c s hackem.
Zajimavy je ze ostatni napodobenicka fungujou k naprosty dokonalosti.
Mozna chyba v qt ? Nepripada mi ze by to slo nejak upravit nejakym konfigem.
Moje konfigurace je RH6.1, XFree4.0.3, KDE2.1

Jo jeste neco. Nevi nekdo jak zprovoznit antialiasing na konzoli v kde2.1?
Jinak ten antialiasing vypada naprosto uchvatne :--O