Chyba

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 25 10:58:35 CEST 2001

On Sat, 24 Mar 2001, Michal Grunt wrote:

> A jak mi vysvetlite to ze cely system bere jenom 30W??? Obcas se
> vyplati vzit si do ruky merak a zmerit to... Myslite si ze kdyz je na

Protože to je průměrná spotřeba, počítače jsou digitální a někdy potřebují
na chvíli větší proud a to pouze 30w zdroj nemůže utáhnout, to by jste tam
musel dát ještě bednu s kondenzátorama.
A věc další zdroje v PC jsou spínané a to mormálníma měřákama za 500Kč
nezměříte, je to dost skreslené.

> zdroji napsano 230W ze opravdu pocitac spotrebuje 230W? Ja mam v PC

Počítač bere tolik kolik chcou jednotlivé komponenty PC + nejaká malá
režije vlastního zdroje.
Čili údaj na zdroji je údaj o tom kolik MAXIMÁLNĚ z něho lze odebírat, na
některých je to rozepsáno i pro jednotlivé napětí.

> napr. Cel366, TV, TNT, 256MB RAM, 17GB disk, CD-ROM atd. a spotreba je
> nejakych 60Wattu!! Takze ty 230wattovy zdroje jsou prepich (mozna
> pouzitelny az na Athalona).

Zase nesouhlasím - koukněte jakou spotřebu mají procesory, myslím kouknout
do jejich katalogových údajů, odběry se pohybují v Ampérech.

A tady ktomu - vyskoušejte silnější zdroj, pokud nepomůže tak
skontrolujte, na základní desce stabilizátory napětí a zkuste si zjistit
kolik můžou dodat proudu, AMD žerou vice jak pentia a stím starší desky
nepočítaly, pokud se na stabilizátor dá přišroubovat chladič tak tam
skuste nějaký dát pokud se moc hřeje.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.