Moduly po prekladu jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 25 10:37:55 CEST 2001

On Sat, 24 Mar 2001, root wrote:

> Ahoj,
>    prelozil jsem si jadro a nasledne i moduly. Vsechno funguje dobre (no

...skraceno

> Zajimalo by mne jestli nekdo nevite jak oddelit ty moduly pro dve ruzna
> jadra. Je mi jasne ze kdyz zkompiluju jinou verzi jadra, vytvori se mi v
> /lib/modules/ novy adresar, ale jak mam od sebe udrzet dve stejne verze?

Pokud jsem to pochopil chcete mět stejnou verzi jádra, ale různě
přeloženou.

Potom nechte originál jak je a jak budete překládat nové tak v souboru
/usr/src/linux/Makefile je na začátku souboru položka
EXTRAVERSION = -> zde si dopiš co chceš a toto bude přidáno za číslo
jádra, a také moduly budou mít každý svůj adresář atd.....

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.