SocksCap pre linux

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Neděle Březen 25 13:53:44 CEST 2001

On Sun, 25 Mar 2001, Peter Hanusiak wrote:

Zdravim!

> No nechcem sa mylit ale toto je SOCKS5 proxy server alebo nie?

Ne.

> Ja chcem ekvivalent sockscap pre linux. To nie je server ale soft,
> ktory presmeruje TCP komunikaciu softov, ktore nemaju prodporu pre
> SOCKS proxy na SOCKS proxy. Napr. ICQ klient,gnutella alebo napster.
> Dufam, ze uz to je jasne.

Ano, je mi to jasné. Rozbalil jste vůbec ten soubor? Přečetl jste si
README? Pokud ne, tak zkuste rozgzipovat, roztarovat a přečíst si ho.
Začal bych třeba řádkem 178.

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E