rvplayer a menu

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Březen 25 14:33:30 CEST 2001

On 24/03/2001, Milan Svoboda wrote:

> Pouziva nekdo rvplayer?
> mam rvplayer-5.0-8rh6 a nejdou mi vybirat polozky v menu. hlavni menu
> mi vyskoci normalne, ale nereaguje to na nazvy v menu :-(( Mate s tim
> nekdo nejaky zkusenosti ?

Uz to tu bylo nekolikrat, menu nefunguji, kdyz je vypnuty nebo zapnuty
numlock (nevim to z hlavy presne, je treba vyzkouset). Jinak Real Player
pro Linux je uz k dispozici i ve verzi 8.0 a v te jsem uz na podobny
problem nenarazil, stejne jako ve starsi 7.0.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka