Rychlost seriovych portu a SE440BX-2

Martina Mrázková mmartina na espo.cz
Neděle Březen 25 15:00:02 CEST 2001

>Mate zapnutu RTS/CTS flowcontrol (crtscts) a mate kabel,
>v ktorom su RTS a CTS droty prepojene?
hardwarove rizeni toku mam zarazeno, tentyz kabel
byl pouzit i na jinem stroji, kde to fungovalo

>Nastavenie ppp je rovnake? Kabel je ten isty? Je ten stroj
>rychlejsi?
Nastaveni ppp je stejne. Ten stroj, na kterem to funguje je pomalejsi (o
neco malo).

>Na modernom motherboarde mi to vychadza na zabudnutu flow control.
>Hladajte crtscts, hardware flow control a.p. (neviem, aku mate
>distribuciu a ako ppp nastavujete).
Distribuce je RH6.2. Zkousela jsem jak kppp, tak i ppp v textovem rezimu.
(Rikam to nerada, ale ve Windows na temze stroji tento modem kupodivu
funguje.)

>Zdravi
>--
>                                   Stano