scrollback konzole

Neděle Březen 25 16:25:54 CEST 2001

On 23 Mar 2001, Vaclav Dvorak wrote:

> Existuje nejaky zpusob - patch kernelu, nebo tak neco - jak
> zachovat scrollback buffer konzole i po prepnuti do jine a zpatky, a
> pripadne jej prodlouzit? Ale pak by to chtelo jeste neco, jak ho
> nasilne vymazat, nejlepe automaticky po logoutu.

Nevim, jestli primo patch do jadra (jaderny scrollback je spise vedlejsi
vysledek toho, ze v textovem modu je vic videopameti, nez je skutecne
potreba, a tak toho nekdo chytre vyuzil), ale pro lepsi scrollback je
treba mozno pouzit program screen (nebo treba xterm :> ) a pro vymazani
jaderneho scrollbacku je mozno napr. pomoci prikazu open provest prave to,
ze se to na chvilku prepne jinam. Lepsi scrollback ma mozna take fbcon.