patche

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Neděle Březen 25 19:14:54 CEST 2001

Nedavno jsem narazil na stranku, kde meli informace tridene dle
distribuci/programu/verzi a tak dale. A meli to skutecne dost aktualni a
podrobne. Ale problem je ze si ted nejak nemohu vzpomenout na adresu... No,
pokud si dobre vzpominam tak to bylo bud primo na
http://www.securityfocus.com nebo http://www.linuxsecurity.com
nebo je tam na to odkaz. Pokud nekde najdu odkaz primo na tu sktranku, tak
to sem poslu.