suspend to disk na notebooku Compaq

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Neděle Březen 25 20:16:07 CEST 2001

Zdravim,

podobny problem jsem mel se svym Compaqem LTE 5150; bohuzel se mi to
nepovedlo vyresit, protoze alespon muj stroj (a vzhledem k tomu, ze Armada
6500 je, pokud vim, primy nastupce rady LTE 5000) vyzaduje soubor, vytvoreny
dosovskym programem na disku; navic ten soubor musi byt udelany na FAT16
partition !!!. Kdyztak zkuste si udelat dos partition tak velikost ram+16MB,
vytvorte ten soubor (mezi souborama v tech. supp. na compaqu by to melo byt)
a zkuste, zda to bude fungovat.Ptal jsem se pres kamarada na compaqu, jak
suspend rozchodit a lidi od compaqu rekli, ze u rady LTE5000 zarucuji
spravnou funkcnost pouze s win3.11 a castecnou s windows 95. To, myslim.
mluvi za vse. (Jinak ja mam na tomhle dualboot linux x windoze98 a chodi mi
suspend to ram pod woknama, pod linuxem to radsi nepouzivam).

S pozdravem

Karel Mares