suspend to disk na notebooku Compaq

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Neděle Březen 25 21:14:15 CEST 2001

Bohuzel, compaq ma v biosu u meho notebooku (u Vaseho asi take)
zakomponovanou podporu suspendu POUZE do souboru na FAT16 partition, navic
to 0vmakefil chodi take jen na fat16, jinak hlasi runtime error - je to v
hajzlu - ja jsem psal o tom, ze to v tech silenejch woknouz jakz takz chodi
a priznam se, ze v linuxu jsem to nemel odvahu testovat - prece jen je to 5
let stary stroj, takze se snazim moc si ho sw. nerozhrabat (jenom na okraj -
nemam k nemu cdrom a jako zacatecnikovi mi trvalo snad mesic, nez se mi
podarilo linux na tomhle stroji uchodit tak, abych mel k dispozici aspon
sit, tisk na prinserver, ktery je na siti a zakladni X)

S pozdravem

Karel Mares