patche

honza.linuxconf honza.linuxconf na atlas.cz
Neděle Březen 25 22:34:01 CEST 2001

Hi all

>Staci se prihlasti na email Redhat-watch-list na redhat.com od spolecnosti
>RedHat a budete informovan o bezpecnostnich chybach. V emailu pak
>dostanete odkaz na patch.
>bass

jo tahle metoda je docela dosti dobra jenze Redhat security advisory ani
debian ani cert dokonce ani ostatni nevydavaji dostatek informaci.

Nejvice informaci snad clovek nalezne u hackeru coz jsou podle mne
nejinformovanejsi lidi pod sluncem ( ja samozrejmne myslim profesionaly
kremikoveho sveta). Kazdopadne dost informaci vychazi napriklad
na packetstorm.securify.com nebo sledovat security bulletiny
hackerskych grup. Dejme tomu DEFCom, USSR, Crypto gram atd.
Kdy budes bude nekdo chtit tak poslu odkazy atd.

Nebo je tu jeste jedno mozny reseni. Poslat mi seznam a verze vami
 softu casto pouzivaneho softu + distribuci + ver. jadra + popr. informace o
masine. ( vetsinou se mohou chyby vyskytovat i v aplikacich ve kterych
by to nikdo netusil "htsearch" atd. )

S pozdravem TMurphy

 www.scene.cz << tak tam se kuknu

0% czech, 100% linux