startx

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Březen 26 08:36:32 CEST 2001

Jedno zcela nesystemove reseni:zkuste nasledujici

#xfs -port -1 -daemon
#startx

pokud takto X nastartujete, je treba zapatrat, PROC se vam po startu
nenastartuje
xfs.
Pravdepodobne je to existence souboru /var/lock/subsys/xfs , pravdepodobne
po nekorektnim ukonceni
xfs.
Systemove reseni by mohlo byt v nasledujici sekvenci:
#xfs -port -1 -daemon
#/etc/rc.d/init.d/xfs stop
#/etc/rc.d/init.d/xfs start

Prvni prikaz spusti xfs i kdzy predtim nebzl korektne ukoncen,
druhy ho korektne zastavi
treti ho korektne rozbehne tak aby se priste bez problemu spustil
pri startu Linuxu.

--
"Kolik UNIXu ovladas, tolikrat jsi adminem" (Stare keltske prislovi)
Ing. Jaroslav Kodet