SQL docs (was: Re: OT: Re: Knizka Satrapa....)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 26 09:19:55 CEST 2001

On Fri, Mar 23, 2001 at 04:02:40PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> [...]

 dream: neprekladat, ale rovnou chapat :-)

> 	Nechci Vas zklamat, ale zadny takovy neni a neexistuje! Reklama Vam
> bude tvrdit uplne neco jineho, ale takovyto material jsem za celou dobu
> totiz nenasel ani v anglictine.

 Temer souhlas :-(

 Pokuste se podivat na

 PostgreSQL: Introduction and Concepts by Bruce Momjian

 Neni to asi uplne "vse objimajici" dilo, ale zacatecnik by mohl mit radost
s toho, ze jsou tam priklady a je to volne dostupne.

 Ja bych rekl, ze je problem psat knihy o necem co je "temer" kompletne
dostupne z dokumentace (nebo nekolika dokumentaci). IMHO je desne umorne
psat neco co je casto prepisem manualu -- jsou veci o kterych se da jen
tezko napsat neco vice, napr. (z vlastni zkusenosti) co napsat *smysluplneho*
o funkci pthread_create() jineho nez co je v "man pthread_create" nebo
o CREATE TABLE v PG nez to co je v dokumentaci PG... apod.

 Lide co se k necemu takovemu donuti maji muj velky obdiv (viz. www.root.cz
a 35 dilu o GLib :-)

		Karel

--