Cgi ->gif, png

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 26 11:10:58 CEST 2001

On Mon, Mar 26, 2001 at 08:36:08AM +0000, Petr Svoboda wrote:
> Potreboval bych z formulare ziskana data zpracovat a provest vystup jako
> obrazek na strance. Kolem sebe vidim, ze se to casto pouziva, ale nikde
> nemohu najit nejakou rozumnou napovedu. Zkousel jsem gdlib, ale z napovedy
> toho prilis nechapu.

 PHP ma moznost podpory pro libgd (jpeg). Asi podobne na tom budou i
ostani interpretovane jazyky (Python, Perl). A nebo primo "natvrdo" v
C - jako priklad muze slouzit napr. ta implementace v PHP ;-)

> Dekuji predem za odpoved (radeji na email petr.svoboda na uhk.cz, sem tak
> casto nekoukam)

A ostatni se sem maji koukat, aby Vam odpovedeli?

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/