TWIG - vyreseno

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Březen 26 11:11:23 CEST 2001

Dobry den,

mel jsem dnes nejake potize s Twigem - neustale mi vracel prihlasovaci
dialog pri kliknuti na libovolny link po chvilce prace.
Marne jsem hledal pricinu, platnost prihlaseni mam nastavenu na 3600 sec, po
teto dobe je klient odhlasen. Po nahlednuti do FAQ jsem nic mimoradneho
nenalezl, jen to, ze vetsinou je problem v cookies. Az pak jsem si to
uvedomil - rozdilny cas stanice proti serveru zpusoboval odhlaseni uzivatele
i po jedne minute, takze - pozor na letni cas.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz
Debian GNU Linux

Moudro moji zeny: ,,Vase zeny me budou nenavidet!''