2 pripojeni do Internetu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Březen 26 12:33:40 CEST 2001

libor.bednar na cea.cz (Libor Bednář) writes:

> [...]
> rovnez pres pomalejsi pripojeni. Zde mam vsak problem. Pri komunikaci
> vzdaleneho mailservru s lokalnim chodi dotazy pres pomalejsi pripojeni ale
> odpovedi pres rychlejsi. V logu se mi pak objevi radky:
>
> kernel: Packet log: input ACCEPT eth2 PROTO=6 a.b.c.d:1916 w.x.y.z:25 L=48
> S=0x00 I=57364 F=0x4000 T=99 SYN (#40)
> kernel: martian source 0a95bbd0 for daf9a5c1, dev eth2
> kernel: ll header: 00 60 97 26 98 86 00 00 b4 8f 65 93 08 00
>
> Servry se nedomluvi, posta se vrati s hlaskou Connection timed out.
>
> Mam dva  dotazy:
> 1. Je mozne takto pouzivat dve pripojeni?

Je.

> 2. Pokud ano, v cem muze byt problem, ze mi to nechodi?

Problem je v tom, ze posilate v pripade prichozi posty pakety se
zdrojovou adresou pomale linky do rychle linky, coz se treba nemusi
libit druhemu providerovi a tyto pakety zahazuje.

Takze reseni je posilat pakety se zdrojovou adresou pomale linky zpet
do pomale linky.

Hint: ip rule

Brno, Czech Republic