Chyby na disku

Brano Vislocky brano.vislocky na jdsoftware.sk
Pondělí Březen 26 13:26:03 CEST 2001

Ahoj

> Ahoj vsichni,
>
> v logu se mi nedavno zacalo objevovat:
>
> hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
>
> Nicmene disk jede dal a dumpe2fs zadne vadne bloky nehlasi i e2fsck projde
> bez potizi.
>
> Vedel byste nekdo co to muze znamenat ?

mne sa to stavalo, ak som mal nainstalovaneho Mandrake 7.1 a pri instalacii
som zapol optimalizaciu disku ( alebo nieco podobne, presne si nepamatam ).
Staci to v /etc/lilo.conf vyhodit, preinstalovat lilo a restartnut ..

Brano