nefunguje cestina po upgrade glibc

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Březen 27 00:26:33 CEST 2001

On 26/03/2001, Michal Medvecky wrote:

> upgradol som glibc na rh6.1 z 2.1.x (myslim x=3) na 2.2, ncurses,
> slang, a problem je, ze v mutt, tin (a obecne programoch vyuzivajucich
> slang) nefunguje cestina.
>
> Locales su nastavene spravne, a v ncursesovych programoch to funguje.
>
> Netusite niekto kde moze byt problem?

Pokud program nenastavuje spravne locales, jsou narodni znaky pri
vystupu na obrazovku nahrazovany otazniky. Je to tento problem? Pokud
ano, pomuze nastavit promennou prostredi OUTPUT_CHARSET na cs_CZ (nekdo
dokonce rikal, ze ji staci nastavit na cokoliv - nevim, nezkousel jsem).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka