co je navic proti RPM?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Březen 27 09:00:18 CEST 2001

Pavel Janík ml. wrote:

> Zdravím,
>
>    > >Jinak musíte projít celý systém a u každého souboru se zeptat, jestli patří
>    > >do nějakého RPM balíku nebo ne...
>    > Neni jednodussi (a hlavne rychlejsi) porovnat vystup "rpm -qal" a vystup
>    > "find / -type f"?
>
> jednodušší než co? Já jsem zde nenapsal ani čárku o tom, jak to má dotyčný
> hledat. Jestli to bude hledat hexaeditorem na /dev/sda nebo Lupou na
> vytištěném souborovém systému je mi úplně jedno :-) Pokud jste myslel, že
> pro každý soubor se bude volat rpm, což např. bude znamenat 4.5M volání
> [...]
Myslim, ze ty osobni poznamky jsou zbytecne, co rikate?

Jinak k puvodnimu dotazu - zkuste tripwire. Nekde v manualu jsem takovou
volbu tusim zahledl. Asi to pujde vice zpusoby - napada me ted kombinace
s jiz nabizenymi radkovymi prikazy (jiz nabizene 'rpm -vA' apod.).
Druhou moznosti je porovnavat primo oproti databazi rpm, ale to me ted z
hlavy nenapada:-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz