History of Unix and Linux

honza.linuxconf honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Březen 27 11:14:11 CEST 2001

HI

par informaci o UNIXu a Linux a jejich vyvoji je v LDP

> Nahodou se mi dostal do rukou casopis CHCIP 3/2001 (nebo tak
> nejak :-) a tam na strane 42 az 44 je clanek "Kam, systemy,
> kam jdete?". Pojednava se tam o DOSu, UNIXu, Apple, Windows,
> Java...

Jo taky se mi ten clanek dostal do rukou, mno nevim co si mam
o tom myslet. Nenam CHCip vubec rad uz pro jeho vysokou
komerencnost. Zda se mi dosti trapne ze chcou penize za to kdyz jim
tam dam nejakej clanek. Jediny dva lide co tam stojej za neco
jsou Rosa a Klima { oba z Decrosu }.

Honza