aktivace Linuxu ze zalohy

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Úterý Březen 27 11:15:09 CEST 2001

On 27 Mar 01, at 10:13, Jan Povolny wrote:

> mam situaci. Mam zabaleny funkcni linux (zaloha) ve formatu tgz. Mam
> to vypalene na CD. Chci si udelat disketu (popripade bootovaci CD),
> ktera nastartuje linux, pripoji cd-rom (interaktivne s volbou (hda,hdb
> atd), pripoji hotovou partisnu ext2 a nasype na ni Linux z toho cdcka.
>
> Na zaver bych potreboval aktivovat lilo a restartovat. Konfigurace
> lila je k dispozici v te zaloze.Jen ho spustit.

A v cem je problem? Ve chvili, kdy chcete lilo instalovat, zrejme uz
ten .tgz archiv je rozbaleny, takze by melo stacit lilo spustit a
nasmerovat ho na root toho disku, cili "lilo -r /mnt/nekde".

Pokud ale ten disk je pripojeny jinam, nez bude, az se z nej bude
bootovat (to asi neni vas pripad, ale ja jsem to potreboval, kdyz
jsem kopiroval instalaci linuxu z jednoho disku na druhy ten druhy
jsem dal do jineho pocitace a chtel jsem z nej bootovat), je potreba
jeste do konfiguraku lila napsat BIOSove cislo toho disku. Syntaxi
z hlavy nevim presne, ale nejak takhle:

disk = /dev/hdb
  bios = 0x80

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)