Partitionless installation - moznosti bootovani

ogajan na cid.cz ogajan na cid.cz
Úterý Březen 27 12:25:12 CEST 2001

Cenim si, ze jste mi odpovedel, ovsem jakym stylem, to je druha
vec..
Ale pokusim se objasnit problem podrobneji, chtel bych to totiz
skutecne rozjet (pokud to teda jde):
Mam 4G disk rozdeleny nasledovne:
 hda1 2000M     Win95 FAT32 (Disk C ve Win)
 hda3 14M        Compaq Setup
 hda2               Extended
  hda5	701	M   Win95 FAT32 (Disk D)
  hda6  406M   DOS 16-bit:>=32M (Disk E)
  hda7  981M   WIN95 FAT32 (Disk F) - zde je uložen
                           RH-SWAP.IMG a REDHAT.IMG
Spoustim:
 loadlin.exe vmlinux root=/dev/hda7 ro

Vse bezi, ale konci hlaskou:
Partition check:
 hda: hda1 hda2 <hda5 hda6 hda7> hda3
autodecting RAID arrays
 autorun...
 ... autorun DONE
Kernel panic: VFS: Unable to mount fs on 03:07

Podotykam, ze pri spusteni z bootovaci diskety je vse OK.
Obsah lilo.conf:
 boot=/dev/fd0
 timeout=100
 message=/boot/message
 prompt
 image=/vmlinuz-2.2.14-6.0.1
 label=linux
 root=/dev/loop0
 initrd=/initrd.img

Pozn.: loadlin jsem zkousel i s  "root=/dev/loop0" se stejnym
vysledkem. Jenom "hodiny" byly nastaveny jinak...

On 27 Mar 01, at 10:23, Martin 'Goran' Moravec wrote:

> nepochodil?, toz popobehnem :-)
> prekopirujte si jadro k loadlinu
>
> a pak w woknech neco jako:
> loadlin mojejadro root=/dev/hdjanevimco + dalsi argumenty (init, video atd.)
>
> v cem je zadrhel?

					Goran