Applixware

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Úterý Březen 27 12:05:41 CEST 2001

vaclavik na skoda-ujp.cz (=?iso-8859-2?B?SW5nLiBKdXJhaiBW4WNsYXbtaw==?=) writes:

> Dobrý den,
> zkouším demoverzi Applixware (jeví se mi lepší ne3/4 poeeštiný StarOffice),
> mám však potí3/4e právi s eeštinou. Pokud s tím máte nikdo zkušenosti, ozvite
> se mi prosím.

informace o pocesteni applixware naleznete napr. na url
http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-6.html#ss6.21
jsou tam take odkazy na dalsi dokumenty tykajici se pocesteni
(ne vse z toho je dnes aktualni, musite si to prebrat - napr. ja mam
aplixware verze 4.4.1, pro funkcni cestinu pouzivam knihovnu
I18Nforce od Z. Kabelace a vice mene zadne dalsi upravy klavesnice nejsou
treba, k nalezeni je na url http://www.fi.muni.cz/~kabi/linuxbyme.html)

jinak applix je narozdil od staroffice rychly a pametove nenarocny,
na druhou stranu me pochopitelne mene funkci (coz podle meho
pro beznou praci vubec nevadi), ovsem musite pocitat s tim, ze ani
v budoucnu pocesteny nebude (a nebude tudiz ani ceska kontrola pravopisu)

zdravi David Haring