Nezvany host (attack)

Stano Paska paska na spoj.army.sk
Úterý Březen 27 13:59:59 CEST 2001

nepozivajte bind, djbdns je lepsi... viz. http://cr.yp.to

Stano

----- Original Message -----
From: Martin Duda <Martin.Duda na hrad.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, March 27, 2001 12:26 PM
Subject: Re: Nezvany host (attack)

Vaclav Ovsik wrote:

> Nejak se rozmahaji virusy napadajici Linux pres diry v systemu.
> Konkretne napriklad pres BIND:

Pevne doufam ze chrootovany  BIND 8.2.3 je snad na nejakou dobu trochu
odolny...

> http://securityportal.com/articles/lion20010323.html
> Lion si udajne instaluje backdoory na porty 60008, 33567, 33568.

Tak napriklad nekdo skousel tyto porty v rychlem sledu za sebou po dlouhou
dobu :
27444,34555.
Jinak se velmi casto vyskytuji pokusy na 111, 79 apod.
Take caste jsou scany po vsech portech. Bud od zacatku postupne po +1 nebo
ruzne
nahodne.

Duda