PLIP klient

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Úterý Březen 27 14:40:06 CEST 2001

> problem je v tom, ze adresa 10.0.1.x je soucasti site 255.0.0.0
> (ve vasem pripade ethernet) => pocitace v teto siti si mysli, ze
> 10.0.1.x se nemusi nikam routovat a ...)

To chapu (u regulerni site). Myslel jsem ale, ze u Point2Point spojeni se
jevi adresa "klienta" na stejne siti, protoze to zaruci "server" - proste mu
pribydou 2 IP adresy, serverova a klientska. Klient ma jako default GW sebe
sama (coz je dano maskou 255.255.255.255) a routuje za nej server. Mylim se?
Budu rad kdyz mi to vyvratite a/nebo odkazete do prislusne dokumentace
(/mini/HOWTO k PLIPu jsem samozrejme projel).

DiK

MP