LILO

Úterý Březen 27 15:30:06 CEST 2001

Jaroslav Lukesh píše:

> A naopak, nevite nekdo, jaky je format toho obrazku?
	Nainstalujte si src.rpm, tam to uvidíte. Původní obrázky jsou v pcx
(píší přímo rle compressed image). Nová verze má trošku lepší dokumentaci (i
možnosti - takové trochu směrem ke grubu :-)). Pokud /boot/message přidáte
příponu .pcx, poradí si s ním např. convert, jako by to byl normální obrázek.
xv ho i bez ní prohlídne bez problému. Vlastní message jsem zatím neměnil,
ale vypadá to, že je nutno splnit řadu podmínek (velikost, paleta).
Poslední verze by měla být 21.7.