Zaruceny send?

Jiri Netolicky netolicky na datis.cdrail.cz
Úterý Březen 27 16:48:13 CEST 2001

Preji hezky den.

Mam dotaz na odborniky v programovani siti. Potreboval
bych nejak zjistit zda data odeslana metedou send() opravdu
prijemce obdrzel. Postupuji takto:
s_out = socket(AF_INET,SOCK_STREAM,0);
connect(s_out, (const struct sockaddr *)&addr_out, sizeof(addr_out));

// connect probehne dobre a v teto chvili odpojim od ciloveho pocitace
// kabel ... simulace poruch na siti

char data[100000];
result = send(s_out, data, sizeof(data), 0);

// send projde "jako by se nechumelilo" a vrati 100000 odeslanych bytu

result = closesocket(s_out);
// closesocket take vrati, ze je vse v poradku .. jenze neni.

Zkousel jsem i nonblocking socket ... select po send() sice zustane
viset asi 2min, ale pak mi vrati, ze do odesilaciho socketu muzu
posilat dalsi data. Nemuzu prijit na to, jak zjistit, ze ta data opravdu

neodesla.

Predem dekuji za radu .. staci i odkaz. Ve Stevensonovi jsem hledal,
ale marne (nebo spatne).

Dik Jirka